Mamma är glad!

Vilken bra dag!
Jag vaknade och slöade mig upp ur sängen. Möter en mamma som direkt frågar när dem öppnar nere på Gumsbacken.
Jag svarar lite slött och småsurt att jag inte har en aning. Frågar även varför hon undrar.

- Jo... ska vi slösa på 2000 spänn?
- Ehh? Till vad?
- En platt-TV!
- Vah?
- Ska vi köpa en platt-TV?
- Varför?
- För att!
- Okej! Kan vi även kolla efter skor åt mig? Till skolavslutningen?
- Men du har ju! De vita.
- Men dem är ju jätteskitiga xD
- Visst, vi kan kolla!
- Byxor också? (a)
- Vadå då?
- Mina är alldeles för stora -.-'
- Haha visst! Kolla du!
- Bra! xD


Det där var min morgon det xD Får se hur resten av dagen ser ut xD
Men nu ska vi iaf till Gumsbacken!

Ses!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0