Mamma är snäll!

Hon satte precis in 500 spänn på mitt konto :D
TACK TACK TACK TACK!!!!
Nu kan jag åka till Grönan med alla som vill följa med :D
Och sen kan jag säkert köpa en Mors Dag - present som är lite finare än blommor...
xD
Men det här med att ta hål i örat på skolavslutningen är ett minne blott...
Om ingen annan skulle kunna tänka sig att lägga ut för mig xD
Jag lovar! Jag skickar pengarna på posten den 20:e Juni... när jag fått mer xD

Sen pratade jag även med mamma om School's Out... och jag tror jag kommer gå. Hon vill att jag ska gå. Men jag nämnde det här med pappa... och att han inte skulle vilja hämta mig mitt i natten. Men hon sa att jag isf kunde sova här hemma... och att jag får sova ut riktigt då. xD
Det blir fullt ös på mig!
10:e - O'Learys
11:e - Grönan
12:e Slutar 9:an + School's out! 

Tack för pengarna mammi!

God Jul och Glad Påsk!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Raaw! The party is in you! :D

2009-05-27 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0