Mamma Mia så bra det blev!

JÖSSES!!!!!!!!
VI ROCKAR!!!!!!!!!!!
Fasen så bra vi var! Tog hem hela skiten!
Ni skulle bara sett oss innan premiären... det var: "Fan" hit och "Jag vet inte vad jag ska göra!!!" dit!
Samtidigt som alla fick panik och blev mer och mer nervösa!
När publiken kom in blev det stressigt!
Linda var nog skitnervös. Hon skulle ju öppna hela musikalen med att sjunga I Have A Dream.
Hon gjorde det SKITBRA!!!!
Allt gick super! Poäng(och pengar) till oss i Mamma Mia! musikalen!!!
Yahooo!!!!

Fast ja... jag själv är ju så dum i huvudet att jag säger fel två gånger i samma scen -.-'
- Herregud! Jag vet varför du bjöd mig! Du ville att din egen pappa ska bjuda... nej!... lämna över dig imorgon!
- Harry!!!!
- Jag lovar! Jag sviker dig!!! Nej... inte!!!


Fan fan fan xD

Så ja... jag spelar Harry. Bögen xD
Så roligt xD
Ni som inte ser denna musikal missar verkligen något xD Alla är jätteduktiga :D
Min lillasyster tycker till och med att vår version är bättre än filmen xD
Tack tack!

Haha... men idag har man nästa Mamma Mia! visning... ska bli kul! och spännande... Hoppas det går lika bra som gårdagens :P

Men först... har man en skola att klara av!

Herrå!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Fan vad vi är gryma!!!!! seriöst! haha! du var inte den ända som gjorde bort dig xD

Nya kompisar fick man även :) yay! :D Mamma Mia Långberg! -09 <3

2009-05-06 @ 21:54:41
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så himla kul :D woohoo

2009-05-06 @ 22:04:08
Postat av: Malin

varför fick inte jag komma????!!!



jag är faktiskt din lillkusin ; )



LOL

2009-05-21 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0