Mamma Mia! - träning all day long...

ja!
Det börjar klockan 13.00 och håller på till 20.00!!! Mamma mia(är nog det rätta ordet för allt...!)!!!!
Vad tycker ni andra? Ska man verkligen träna 7 timmar i sträck?
Jag tycker inte alls det låter rimligt för en människa som mig!
För övrigt har jag annat för mig också xD
Det kommer säkert bli kul men... ändå!
Teater är nog inte alls min grej xD
Jag är nog mer... ehh... ja... vad är jag?
En idiot?
Sportig?
Fjortis?
Bitchig?
Korkad?
A tomboy?
??????????????????
Jag har faktiskt ingen aning... :S
Inte är det skådespelare i alla fall xD
Eller artist överhuvudtaget.
Så... jag får nog försöka bli känd på något annat vis är musik och teater.
Vad finns det mer att bli känd över?
Världens mest korkade diva?
Nya Einstein?
Mördaren som hade ihjäl hela sin familj + alla sina vänner + hela skolan p.g.a. att hon inte fick MVG i fysik?
Ja... det blir något att skriva i Guinness Rekordbok!!! xD

Äsch... skulle vara bra att ha lite pengar på kontot istället för att vara en liten fattig sak.
Fast... jag har mat för dagen och en säng att sova i så jag har det nog ganska bra.
Så... måste sluta klaga!

Jahapp... ses kanske senare!

Ciao!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0