Middag/Dans today!

:O
Jag är livrädd!
Och jättenervös!
Det är liksom inte min grej att klä upp mig såhär!
Idag är det ju nämligen så att lärarna på Långberg har fixat en middag/dans kväll för 9:orna. De gör det varje år.
I år är det min tur :S
Och jag är jättenervös!
Är i stort sett klar med allt fixande... ska dra om en timme.
Och hoppas att mamma kan skjutsa mig dit xD
Även fast det bara är 5 - 10 minuters gång xD
Mingel, skratt, mat, dans och mer umgänge med 9:orna är vad som väntar :S
Borde egentligen inte vara nervös... jag känner dessa människor sen tre år tillbaks... vissa ännu längre!
Ändå känns det som om jag kommer flippa ur när som helst!!!!!

+ att jag inte har några skor att ha på mig.
Hoppas jag kan ha de som Elin så snällt tänker ta med sig åt mig.

Wish me luck!!!

Jag tror jag kommer dö!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0