Något fattas, men vad?

Det är något som inte stämmer.
Jag borde vara jätteglad. Mamma Mia! är över, det är fredag imorgon. Visserligen har vi prov men ändå.
Har käkat glass. Snackat en pyttegnutta med U.S.A. galningen. Blev ett miffo på 9:ornas skolfoto. Det var ju kul men... asful som alltid -.-'
Men jag har kännt att det är något som fattas hela dagen. Och jag vet inte vad eller varför. Vilket inte gjort mig glad...
Har en aprutten teori men den är så sjuk och idiotisk att den inte ens är värd att nämna -.-'


Undrar vart mitt hjärta tar mig...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0