Nyduschad!

Det är ashärligt att bara känna vattnet rinna ner över kropp och själ!
Man blir ren! Så himla skönt...
Ja... jag har precis duschat och bytt om från nattis till vardagskläder...
Så nu luktar jag gott :D
Jag funderar på om jag ska göra som min kompis... börja packa och städa.
Ska jag eller ska jag inte?
Hehe... helst inte. Men blir nog så illa tvungen ändå -.-'
Mitt rum ser ut som en students xD Vilket passar utmärkt eftersom jag är student *stolt*
Nej men ärligt talat så ser mitt rum ut som ett vrak! Saker överallt, kläder överallt... en obäddad säng. Överbelastat skrivbord! Och allt sådant som jag aldrig har några problem med... xD
Jag vet ju vart jag har alla grejer... ingen annan behöver gå in där!
Aja... ska fåna mig ett tag nu xD

See yah!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0