Okej...

Söndag kväll och jag sitter här. Har precis kommit hem från Mamma Mia! - träningen.
Och ja... det kommer väl bli okej. Ha inga höga förväntningar!!
Träningen gick... till en början inte alls bra! Med tanke på att premiären är om 2 dagar!!
Usch!
Sen har man nationella i matte på tisdag också. Och kemiprov på fredag.
Jag säger som Johanna: Jag kommer vara lycklig när denna vecka är över...
Jag är så grymt trött just nu. Vaknade ju tio i sju! -.-'
Och sen har man varit igång hela dagen!
Fy attans...
Nehe... nu ska jag försöka hjälpa min kompis!
Ha de gött!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0