:P

Tjenare!
Varmare väder på G!
Solen tittar fram här i Nyköping :D Härligt! Ska snart ut en vända med hunden.
Planerna sen är att duscha och tvätta håret + att göra färdigt bildanalysen xD
Vill ha choklad och Palle Kuling kulor!!!
Men har inga pengar... och de pengar jag har måste användas till annat. Så det blir till å tugga tuggummi <3
Dagen i sig har varit helt okej.
Vi fick tillbaka nationella i matte.
Fick 34/19 av 37(eller om det var 39)/31
Hehe... + 5 ¤ (mvg)
Så... för att förenkla det där för mig själv när jag ska läsa det här så kommer en förklaring.
34 G-poäng
19 VG-poöng
5 MVG-poäng

Om jag hade haft 7 ¤ hade jag fått MVG... så lite surt är det... men glad ändå!
Ett starkt VG känns inte helt fel :D Känns riktigt bra faktiskt :D

- Du har lätt för att förstå och lära dig saker. Det enda du behöver göra är att jobba mer med matten så har du MVG sen!
- Okej...
- Vad ska du gå för linje?
- Djurpark och tropisk anläggning men jag funderar på att läsa till och med matte E...
- Det kommer du klara fint! Jobba bara mer med matten hemma så kan du sms:a mig sen när du har ditt MVG på gymnasiet.
- Ehh... okej.


Så bra gick det för mig xD
Haha...

men nähä... hunden vill ut!

See you!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Rasmus

GRYYYYMT BÄÄÄÄÄÄST!!! är alltid lika stolt över dig!!!

2009-05-29 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0