Pengar, nej?

Jag vill klippa mig men har jag pengar?
Nej
Jag vill ta hål i örat men har jag pengar?
Nej
Jag behöver nya skor men har jag pengar?
Neaj...
Vill ha Phobia skivan men har jag pengar?
NEJ!!!! :@
Frustrerande!

Jag behöver pengar tills på måndag! Då ska jag nämligen betala en massa skit.
60:- till Ingeline
70:- till Karro
-.-'
Vad kostar School's out?
40:-?

Aja... jag kommer ligga på minus i flera månader nu... -.-'
För jag ska nämligen börja spara också... -.-'
300 i månaden (a)
100:- till Lilian och min framtida resa tillsammans... om det går riktigt dåligt blir det Sverige... om det går lite bättre, Europa... och om det går bäst blir det U.S.A!
100:- studenten
100:- hehe... bra fråga! Jag är inte riktigt säker på om den hundralappen kommer vara till något speciellt.... än. 
Har lite småfunderingar... 
 
Jag vill vara ekonomiskt oberoende!

-.-'

Jag vill vara känd! Ha miljarder på kontot!

Bacardi! Du spelar ju ändå fotboll i Juventus(xD)! Varför har inte du en massa pengar så du kan skämma bort din mellersta syrra!!!??

Jag ska bli en svinkänd skådespelerska! ^^
Wish me luck!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0