Snake-mania!

Beroende! Redan vid första spelningen!
Satan...
Sitter franför datorn just nu och splar Snake på min mobil -.-'
Illa... -.-'

Haha... idag hände det!
Jag fick göra muntliga delen i matte!
Tillsammans med Marwan, Andreas och Johan.
Bara killar... och så jag -.-'
- Din dröm har slagit in.
- Ja... men fel killar!

Och när man sitter där och försöker spela smart så börjar hela skolan att tjuta! Inte brandalarmet... utan tjuvalarmet!
Så vi blev tvungna att gå ut xD
Haha... lite komiskt... just när vi sitter med nationella så tjuter hela byggnaden xD

Dagen har varit ganska okej. Bortsett från vissa idioter.
Sexbomb for example!
Vem tror han att han är???
Blir riktigt irriterad!
Men annars finns det ju alltid andra som lyfter upp dagen. Och idag var det den icke håriga Robert!!! :P
Go you!
Jag trodde allvarligt talat att jag skulle pissa på mig på engelskan.
xD

Sen så snackade man även lite med sin gamla dagmamma <3
Hon är gullig hon xD
Men va fan! 58 år??????????????????????? I helvete heller!
Hon måste ljuga om sin ålder!

Enligt mig ser hon inte ut att fylla 60 om två år! Nej, nej!

Och de andra två går tydligen i pension inom 2 år! SAY WHAT???
???

Jag får inte till det i min hjärna här... -.-'


Men nu ska jag fortätta spela snake sen måste jag träna lite på trummorna innan jag ska ha lektion. Efter trumlektionen bär det av mot affären och Marabou-paradiset!!!

HOUSE IKVÄLL!!!!!!!!!!! För alla som inte redan vet det xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0