SPEEEDYYY!!!

SEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAADDDDDDD!!!!!
:O
Jag har sjukt ont i armar och ben! Samtidigt är jag grymt speedad! Jag har ett överskott av energi! Hur ska det gå när jag ska sitta från 8.30 - 11.10 med ett hatämne? Inge bra alls :S
Jag har träningsvärk i både ben och armar pga av Twister-spelet vi körde på spanska! :O Jösses! Vissa var sjukt grymt duktiga på det! Medan man själv ramlande ihop som en hösäck -.-'
Ett sånt spel ska inhandlas och sen köras hela sommaren lång!!!
Hehe... Jag spände mina benmuskler och fy tusan vad ont det gjorde... men jävlar vad hårda de var :O

Se... när man har tråkigt kan man upptäcka ortoliga saker!!! *stolt*


Jag är bara halvt klar med packningen... hehe... vadå? Jag kan ju inte packa ner saker jag ska använda idag... så... jag blev liksom inte klar igår :P

Men idag är det avresa! Wihoo!!

Ska bli kul å se Elin under flyg-starten xD

Lycka till :P I'll be by your side! Eller kanske några säten därifrån... beroende på vem jag sitter med xD


Så... nu blir det till att spana in polska killar tills på lördag :D

Och sen på lördag är det ju Eurovision Song Contest! Spännande!


Have a wonderful day!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

flyga!flyga!flyga!flyga!flyga!flyga!flyga! :D

men palla Jenny... polska killar? dessamma som svenska killar ju! xD

2009-05-12 @ 07:51:13
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0