Tjenare! Vote!!!

Tjenare alla positiva!
Jag behöver er hjälp! Eller inte jag direkt men en bloggerska som jag älskar att följa behöver min och er hjälp!
Jag älskar att följa Kan Dees blogg! Dels för att hon är så sjukt grym på att teckna!
Om jag bara hade haft lite mer pengar så skulle jag helt klart ha köpt flera av hennes linnen/tröjor!
Kolla in hennes blogg för att få se vad det är jag snackar om!!
Nu är det så att hon har skickat in flera tävlingsbidrag till Your Moda. Det är en design-tävling som Vero Moda har annordnat.

Jag vill stödja henne genom att rösta. Det går tyvärr bara att rösta en gång på varje bidrag... och det har ju jag självklart redan gjort. xD
Skulle bli glad om ni också kunde rösta på henne! Skulle vara så grymt snällt!
Om ni inte vill rösta kan ni ju iaf gå in och kolla på hennes blogg och kolla på hennes tävlingsbidrag.
Klicka här för att kolla på bidragen! Klicka på den andra länken för att gå till Kan Dees blogg... eller klicka på hennes namn under länkar.
Tusen tack på förväg!!

Kram!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0