Valborg!

Härliga tider!
Jag och mina polare (Jenny, Lilian, Johanna och Elin) firade Valborg ite i Tystberga utan alkohol och annat skit!
Det går faktiskt :D
Vi tog bussen dit och blev upphämtade av Johannas pappa... sen så grillade vi och hade det riktigt mysigt!
Jag vet inte vad som hände för vi var nog inte helt friska ändå... det gick lite vilt till...
Stackars Johannas föräldrar... fast de såg inte ut att lida direkt xD
Senare mot kvällen blev det brasa!!!! Fan vad stor den var! Riktigt rejäl! Mys!
Det var varmt och skönt vid elden... det hade ju nämligen börjat bli kallt... och våra planer var att tälta...
Hmm...
Efter brasan så gick Elin hem till sig för att umgås med sin släkt... vi andra drog hem till Johanna igen...
Och ja... Johanna... jag vet inte riktigt hur vi mådde på tillbaka-vägen... xD
Hes blev man iaf :P
Och tältet var riktigt mysigt! Allt gick prima... mycket snack om allt och inget blev det ;P
Varmt och mysigt... lite väl intimt kanske det också blev... hehe...
och om jag skulle berätta allt som hände lär det ta 70000 år!
Så det skiter jag i :D
Det var iaf jävligt roligt!!! Det tyder på att denna valborg blev lyckad :D

Hoppas ni också hade en riktigt trevlig valborg!

SUG AV DIG SJÄLV DIN JÄVLA TELEFONJÄVEL!!!!!!!!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

HAHAHA!!!! Fan, kommer inte ihåg när du skrek det xD Årets Valborg ffs! Kul utan alkohol och sprit, det FUNKAR!!! Man kan bli full iallafall!!! :D

Imtimt och mysigt vart det allt ;P <3

2009-05-01 @ 17:23:08
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha :D Askul! :D :D

2009-05-01 @ 21:27:19
Postat av: xxx

Låter riktigt trevligt det där, och snart är det sommarlov (= Själv nöjde jag mig med att tälta i vardags rummet!!! funkar det oxå, blåser inte så mkt heller.



Vårda språket lillasyster!!!

2009-05-02 @ 13:02:25
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0