Varmt <3

Vi hade nästan två timmars idrottslektion idag och jag kom att det var så sjukt varmt ute!
Allvarligt! Jättevarmt! <3
<3
Tisdag idag... ska cykla ner till Tonborgen och köra lite trummor, sen bär det av hemåt för att se på House senare ikväll.
Det är i stort sett vad min dag kommer bestå av....
+ att jag ska FÖRSÖKA göra klart bildanalysen...
 Men... det menas att jag faktiskt inte kan sitta här längre...

Herrå!

Jag vill ha...
vackert väder
jordgubbar
ben & jerry's
200grams chokladkaka (flera olika sorter xD)
palle kuling kulor i massor
vindruvor
pommac
pengar
... och sist men inte minst...
kompisar
... till sommaren!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0