Wohoo!

Chocolate baby!
I miss my baby! :'(

Jaha... nu sitter man här som en gammal hösäck som vanligt. Vill att det ska vara Juni... vill till Västerås xD
Ska till brorsan! Han fyller ju 23!!! :D
Blir mycket att fira i Juni...

1:a - Josefina 22 år, Gismo 3 år
6:e - Rasmus 23 år, Sveriges nationaldag!
9:e - Pappa har namnsdag!
10:e - Boris har namnsdag!!
12:e - JAG SLUTAR GRUNDSKOLAN!!!!!!
20:e - Kusinen har namnsdag!
23:e - Farmor har namnsdag!


Det var inte så jättemycket... xD

Snart HOUSE <3
Måste dra härifrån!
Imorgon bär det av mot Linköpings Universitet med Maddes mattegrupp :D
Hoppas det blir intressant. xD

Ses imorgon och god jul!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

"Boris har namnsdag!" HAHA <33

Du tänker på min katt! xD

2009-05-19 @ 22:11:36
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0