Bara 1 månad och 14 dagar kvar!!

TILL JULAFTON :D :D
Wohoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!

Vem längtar inte??

Idag så var man ju självklart i skolan och trött som fan på alla 90 minuters lektioner som man har.
Gjorde inte ett dugg som var roligt faktiskt... -.-'
Men kul hade man ju iaf.
Hihi... Rödluvan tex :D

Igår så fick vi göra med en trimmer xD Ja... man kan ju ibland undra vad jag går på för skola. Helt fel var det inte iaf... kanske i längden men annars var det roligt.

För övrigt så måste jag lära mig att plugga -.-'
Jag skjuter upp saker och ting hela tiden.... inte bra!
Skönt kanske men inte bra!


BARA EN MÅNAD OCH FJORTON DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: lill syrran xD

hehe verkar skit kul på nya skolan xD<33

2009-11-18 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0