lite besök :D

Hade besök nyss av en supergullig katt :D Han ville inte dra härifrån sen xD

Det jag tänker säga nu är... att jag helt enkelt glömmer bort att blogga. Det är inte så roligt längre och sen tar det bara en massa tid.

Aja... gårdagen var spännande. Det var ju öppet hus här på skolan och min pappa, lillsyrra och bodil kom hit för att kolla in djurhuset. Det var inte dagens höjdare utan det kom efteråt när vi drog iväg till borgen för att kolla in en massa reptiler! Jag menar en massa!!!!!!
Fanns hur mycket som helst! Alla möjliga coola reptiler :D
Till och med pappa tyckte nog att det var kul xD
Han hittade iaf sin favorit. Gilaödlan xD
Varför just den har jag ingen aning. Men cool är den alltid :D
Själv gick man runt och kollade på allt, lyssnade och sket fullständigt i omvärlden!
:D

Juste... pappa kom ju med min gitarr också! Så nu är den här och har inte blivit lämnad ifred mer än en timme i sträck (förutom när jag sover xD)

Ha de gött!

Imorgon ska man vaccineras mot baconhostan som vissa kallar det. Själv håller jag mig till svinis.
Sen ska man iväg till tropan :D:D:D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0