Sliten...

Jag känner mig något sliten just nu. Har inte ens gått en termin i skolan och jag börjar redan känna press -.-'
Trååååk

Aja... idag fick vi världens bästa nyhet: Oförberett prov :D Hela klassen jublade!
Jag tror jag fick typ 2 rätt eller något. Bra bra bra hörru!
Som tur var så räknas inte det där in i betyget.

Däremot så fick jag ett VG på ekologin :D Det blev jag glad över eftersom jag tyckte att det var svårt. 700000 sidor att plugga in samtidigt som man har sina anteckningar och papper som man fått.
Inte kul alls att plugga till så jag blev glad.

Nu har man fått en ny stol också :D En snyggar, bekvämare stol till rummet :D Frågan är bara vad jag ska göra med den andra?

Nehe... nu måste jag plugga så att jag inte bejöver ta med mig alltför många böcker till Västerås imorgon.

C U
//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Det är bra det Jenny! :D

2009-11-05 @ 18:47:03
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0