Vi och vår miljö

Det är vad jag ska hålla på med nu. Hela kvällen, natten och de närmsta 150 timmarna. Jag fattar ingenting och vi har prov i Hållbar utveckling på fredag. Om vi inte lyckas övertala läraren att göra provet efter att vi lämnat in rapporten.
Hur skriver man en sån här jävla rapport???? Jag har fan ingen aning! Jag hatar det i alla fall! Riktigt hatar!
Kommer få IG i hela Naturkunskap A kursen! En riktigt fin julklapp från läraren tycker jag. Okej... jag ska inte klaga allt för mycket. Lite mitt fel kanske det är. Jag är verkligen inte alls bra på det här med att plugga.
Skulle hellre vilja gå på en skola där det bara är praktiskt moment hela tiden! Inte ett enda prov! Vara ute och arbeta hela dagarna. Inte behöva använda hjärnan... så jävla skönt!

Som sagt... jag måste börja arbeta nu -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anna

Jag är klar med NKA :) Fast jag har inte fått betyget än för proven är inte färdigrättade...men vi behandlade inte särskilt många områden därifrån så undrar egentligen om jag kan räkna mig som klar...förresten kanske jag inte är klar för vi kanske får en inlämningsuppgift. Ointressant kommentar? Ja, jag har tråkigt :)

2009-11-26 @ 18:46:46
Postat av: Lilian

Så här skriver man en labrapprot...

Rubrik

Inledning, uppgifter, hypotes

Teori

Utförande

Resultat och beräkningar

Diskussion

Felanalys

Källor...

lätt som en plätt! Lycka till :)

2009-11-26 @ 19:42:18
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0