sena kvällar

nu börjar det här bli en dålig vana. Även fast det är lov är det kanske inte så bra att sitta uppe till halv 5 varje natt. Speciellt inte när man vaknar vid 10 sen också. Ca 4 - 5 timmars sömn.... vaken 20... inte bra för min hälsa. xD
Igår (blir jag ju tvungen att säga nu) så hände det mycket grejer faktiskt. Jag träffade min gamla dansgrupp :D Vilket var jävligt härligt. Saknar att dansa nu.... borde kanske hitta något i Norrköping, så jag inte bara sitter och glor på disney dag ut och dag in.
Sen träffade jag många kompisar xD Haha

Imorgon ska jag vara ute i tystberga på Halloweenparty :D Hoppas det blir kul... annars vet jag inte vad jag ska tänka xD
Halloween är alltid lika trevligt :D
En av mina favorit högtider.
Först julafton, sen halloween!
Disney och skräck
Stor skillnad! Haha

Just nu känner jag för att ligga i min säga!
Filmen som går nu verkar inte vara så bra faktiskt. Och jag är redan mer död än levande

natti natti

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0