Tjenare :P

Det här var jävligt länge sedan.
Nu är klockan 1 på natten och jag skriver detta jättenödvändiga inlägg.
Är tillbaka i Nyköping på visit en vecka. Lov :D
Älskar lov! Detta speciellt eftersom det är halloween :D
Helgen ska, efter mycket tvekan faktiskt, spenderas i Tystberga för alla som vill veta.
Utklädd ska jag vara även om ingen annan är det!
Det hör till!
Ingen halloween utan lite dödstänkande!

Men nu måste jag lämna er kära läsare (vilket är ingen eftersom jag inte bloggat på en månad!)
Måste på toa och sen ska jag se på Brotherhood of evil och The hills have eyes innan jag säger hej till sängen.

En liten anmärkning bara... ska ändra bloggen igen, xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0