2/9 - 09

Dagen har varit som en helt vanlig skoldag.
Matte, idrott, anatomi och fysiologi <3, och matte igen :P
En helt vanlig skoldag med andra ord.

Anatomi och fysiologi <3<3. Det är så grymt intressant xD
Och jag tycker faktiskt det!!
Så det så!

Nu sitter jag här och lyssnar på lejonkungen <3, tuggar tuggummi och messar med joey. Jag har fått två brev av henne! Den ena innehöll en klubba och badbollar samt ett litet brev. I den andra så fanns det ett längre brev och en liten fin teckning!
Tackar tackar!!
För henne går det tydligen bra i skolan! Good good!

Nu ska jag sjunga med i lejonkungen.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0