3 personer... 1 dörröppning!

Nu är det dags för ett gammalt minne!
Ett minne från gamla goda Långbergstiden!

Jag, Elin och Lilian mår riktigt bra denna dag! Så bra att vi trodde vi var smalare än vi egentligen är.
Vi tog varandra i handen och skulle genom dörröppningen alla tre samtidigt... -.-'
Vi kom fram, men där tog det stopp!
På något konstigt sätt så snubblade jag på Elins fötter samtidigt som hon och Lilian fick till det rejält knasigt!
Resultatet blev ett gäng skrattande elever som såg hela spektaklet från en soffa, samt tre tjejer som ligger på golvet i en hög och garvar som fan!
Jag blev så jävla förvånad när jag kände att jag höll mot marken. Kunde inte riktigt ta emot mig heller eftersom jag höll i Elins hand!
Men huvudsaken är att... vi kom faktiskt igenom!! Bara det att vi inte gick med fötterna före... vi dök fan rätt genom dörren!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

och hemligheten bakom detta spektakel och skrattanfall var.. var.. vänta på det.... bam, bam bam... PÅ TOK FÖR MKT DRUVSOCKER!!!!!! x) tihi ^^

2009-09-11 @ 15:07:40
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0