Blogginlägg nummer 422

Gokväll alla glada ansikten där ute!
Här finns ett av alla. Idag är jag glad! Eller... har varit de senaste 5 minuterna iaf.
Jag satt och höll på med min engelskaläxa när jag helt plötsligt betämde mig för att skita i den.
Sagt och gjort så gick jag till min kära dator. Tänkte rensa min mejl. Nuförtin så raderar jag alla mejl bara. Det är bara från bloglovin och facebook. MEN... idag fanns ett annat mejl inputtat bland alla. Jag kan ju säga att jag blev riktigt förvånad när jag fick se vart det kom från.
Det var nämligen såhär att jag har kontaktat nbbf. Och idag fick jag ett svar.
Jag är välkommen att komma på en träning. Jag kan ringa till några tränare och prata.
Nu är det bara vissa problem... jag måste ta reda på vart de har sina träningar någonstans. Tycker att det är enklare att gå till en träning och prata än att ringa.
Så... nu ska vi se när detta kanske sker... jag har ingen aning. Just nu känns det otroligt xD
Men jag har fortfarande en stor negativ tanke i huvudet. JAG KOMMER VARA SÄMST!!!! Har inte spelat basket på 5 år... allt kommer gå åt helvete. Är det ens någon idé att gå dit???

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0