dagarna går...

jag har snart gått på gymnasiet i 4 veckor!
4 VECKOR!!!
Jag har flyttat hemifrån...
jag håller på och tar traktorkort...
jag slösar pengar på mat...
Fan vad vuxet! -.-'
Jag vill inte vara vuxen!
Laga mat, tvätta, städa... det är inte alls kul!
Det som är kul är att... ingen vet vad jag håller på med! MOHAHAHA!!!!
Förrutom de som ringer...
Och det är inte ofta... :D
Skönt!

Jag funderar på om jag ska ta och kolla in centralbadet någon dag.
Nackdelen är att det kostar fan 80 spänn att gå in där... -.-'
Men det är ju faktiskt simhall, äventyrsbad och gym på ett och samma ställe...
Så det är kanske värt det?

(det säger jag nu... precis när jag sitter och äter upp alla mammas moccarutor som hon så snällt skickade med rasmus... -.-')

Men för er som vill veta... det är nu alla lärare får provnojja!
Ni ska prov då och då och då och då!
Läxa hit, läxa dit!
Jag älskar verkligen idrotten och alla praktiska lektioner!

Gymnasiet är frivilligt, gymnasiet är frivilligt!
Det är lärarnas sätt att få oss ungar att sluta klaga xD

Jag vill köra traktor!

Nu ska jag äta upp resten av "godsakerna"... sen får jag väl hitta på något xD

Grattis på födelsedagen!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0