ett samtal bara sådär...

Jag sitter på bänken utanför elevhemmet och lyssnar på disney-musik. Plötsligt så tystnar allt och jag trodde jag hade kommit åt en knapp. Musiken startade igen men fel låt... sail away med the rasmus ljuder ur telefonen samtidigt som ett okänt nummer visas på displayen. Jag svara: Ahh... hallå?
Och ja... där var min kväll förstörd xD
Det var Kris som ringde xD
Han var på återträffen tsm med en massa andra xD
Så ja... jag har pratat med honom, rrezart, nuur, elin och lilian denna kväll...
Fan asså!
De saknar mig!
De älskar mig...
och endast gud vet mer... -.-'
MAHAHA!!!!
Känn er dissade!

(varför tog jag inte tåget in och gick på festen? Jag kunde ha sjukanmält mig! Men jag tycker faktiskt skolan är rolig! Dessutom ska vi ha Jimmy imorgon! Länge sen vi hade honom sist! Arbetsliv Naturbruk... vad nu det kan vara!?)

Jag kanske träffar tjocka släkten nån annan gång.

Tjocka familjen träffar jag oftare, min älskarinna kommer hit i helgen tex! Och nästa helg kommer min Älskling... sen fyller farmor(28/9) så helgen innan ska jag hem... då ska jag träffa min vänsterprasslare! (jag ska iaf försöka) xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0