Helgen som var, helgen som kommer.

Denna helg har jag haft besök!!
Rasmus kom xD
Mohaha

I fredags så var jag med en kompis innan Rasmus kom. Vi skulle precis gå till stadium arenan och kolla lite. Då ringde min mobil och japp... rasmus undrade vart han var någonstan.
Han hade iaf kommit rätt. Tur det xD
Men ja... han kom, vi visade stället. Sen åkte vi iväg och handlade (han betalade!!! :D). Köpte lite grejer och hittade världens coolaste tröja!
DIE FACEBOOK DIE stod det på den!
299kr på Carlings -.-'
Jag hade velat ha den!!!
Men det blev inte så... xD
Vi åkte hem igen och då blev det ping-pong spelande!! Jag ägde helt klart!!! Inga kommentarer!!
Det är ganska jobbigt att spela pingis faktiskt. xD
Men kul var det!!
Japp... vid kvällstid så kollade vi på Björnbröder 2 och Kung Fu Panda! xD
Somnade vid tre kanske.
Nästa dag vaknade jag först av ringklockan. Men jag stängde av den. Nästa gång jag vaknade satt det en jävel vid mina trummor och log som ett fån! -.-'
Aja... upp... äta frukost... sen var det bara att vänta på att jensan skulle anlända xD
När hon väl kom så visade jag henne rummet och sen spelade vi alla pingis! Jag äger på det kan jag lova! xD
De drog vid 18-19 tiden typ.
På kvällen kollade jag som sagt på The Quiet xD
Haha xD
På söndagen gjorde jag inte så mycket.
Plattade håret för första gången på 3 veckor!!!
Visade mina kompisar och de tyckte det var fint... och tjockt xD
Jag tycker det är tjockt och fult... -.-'

Mer än så var det inte xD

Nästa helg får jag besök igen!!
Gamla goa Fiffi kommer hit! Har ingen aning om vad vi ska göra men något lär vi hitta på!!!
Godis, läsk, choklad, tjocka till oss... det är planen det!!

Näst nästa helg får jag besök igen!!!
Joey kommer xD
Mahaha!!
Har ingen aning om vad vi ska hitta på -.-'

Näst näst nästa helg får jag inte besök alls!!!
men då kanske jag måste hem... min farmor fyller år på måndagen efter. Och storasyster fyller på onsdagen -.-'.

Näst näst näst nästa helg...
Välkommen den som känner för det xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0