Hellö!

Jag har varit duktig idag :D
Ligger jättelångt bak i matteboken... pfff... snabbmatte... -.-'
Vilken miss -.-'
Men det kan bero på att jag inte har varit med på så många mattelektioner. Ingen av djurparkarna har...
Vi har haft annat för oss xD
Aja, till den duktiga biten nu då.
Jag har tvättat igen :D Mahaha :P
Och jag har räknat lite i matteboken :D
Haha
Vi var tre stycken inne i ett rum tillsammans med världens gulligaste australian shepherd <3
Det var kul!!!
Lite matte och MYCKET disneylåtar <3<3<3<3

Björnbröder ffs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kom själv fram till att disneyfilmer är värre än skräck.
Jag gråter ju för fan!!!

Nu lyssnar jag på We Are One (Lejonkungen 2) och tårarna sprutar nästan!

Folk!!!
Disneyfilmer till mig i julklapp och jag lever lyckligt i alla mina dar!

xD

Love Disney forever!!! <3<3

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0