Jahapp...

Jaaa... livet är svårt.
Men jag gillar min skola :D Mahaha :P
Vi är ganska mychket ute, även fast det är i skogen och skog intresserar mig inte så värst mycket.
Jag kan iaf lite mer träd än vad jag kunde innan jag började xD
Dukigt elev :D
Kan man kanske inte påstå... men jag försöker i alla fall.
Idag t.ex. har vi varit ute i Kolmårdens vackra skog! Inte djurparken utan en bergsslinga ungefär. Jag fattade nada... hehe.
Där stod vi med arslet upp i vädret och näsan nere i bäcken. Och vad hittade vi???? Jo!!! Paddor!!!! :D
De var så gulliga :)
Haha xD
Lunchen fick vi fixa själva genom att lägga potatis, korv, tomat, lök, creme fraiche och kryddor på aluminiumfolie och göra allt detta till en stor fet boll... starta en eld och lägga på bollen med mat på elden. Vänta 10 minuter och sedan bränna tungan av oss när vi skulle äta.
Jag ska bara säga en sak... fy fan vad gott!!!!
Dessutom hade vi den bästa elden så lärarna valde att lägga sin mat på våran xD
Haha.
Men... i sin helhet tror jag vi förlorade hela dagen.
Det var nästa som en tävling alltihop.
Den grupp som hittade mest vattenlevande djur, hade mest rätt på tipspromenaden, hittade flest buskar och träd som man kunde namnet på xD
Ja... jag går på en naturbruksskola. Bara att vänja sig :P
Mycket skönare att vara ute än att sitta vid bänken iaf.

Det finns faktiskt inte så mycket mer att säga längre...

JAG VILL HA HIT EN TV MED VHS SÅ JAG KAN KOLLA PÅ BJÖRNBRÖDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(det var typ det xD)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Vad roligt! :D Haha, låter ju skitkul ju :P

2009-09-01 @ 21:23:47
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0