Nu är det inte roligt...

Jag är på väg in i en väldigt jobbig peroid!!
Vill verkligen ha lov. Helst jullov <3
Jag älskar jullov!
Jag älskar jul <3
Det är så mysigt...
- Att varje advent tända ljus.
- Att se alla ljusstakar i fönstren.
- Att öppna kalendern varje dag fram till jul.
- Att ränna runt i alla affärer i jakt på klappar.
- Att baka pepparkakor.
- Att äta upp dem.
- Att dagen innan jul bara gå å vänta på att den dagen ska gå fortare.
- Att på själva julafton gå å vänta på tomten. :D
- Att gå å vänta på julklapparna.
- Att äta julmat.
- Att kolla på älskade Kalle Anka och hans vänner (Disney <3<3<3)
- Att öppna julklapparna.
- Att åka hem sent på kvällen när det är kolsvart ute :D
- Att vara samlade.
- Att få alla gölliga God Jul mess och kort :D

Det finns mycket. Men jag älskar denna period. Hela december är mysig. Men nu när jag har det knivigt med pengar kommer det förmodligen inte bli samma.
Men man får tänka positivt och se fram emot mellandagsrean här i Norrköping :D


Nu till det som är mindre roligt.
Innan höstlovet pressar lärare in prov.
Just nu har jag dessa prov inplanerade.
- Systematik
- Ekologi
- Matte
+
- Redovisning om benfiskar (imorgon!)
- Biotopredovisning
Hoppas det går någorlunda okej :P

För alla som vill veta så fick jag alla rätt på trädprovet.
MVG med andra ord xD
Prickade in alla träd- Både svenska och vetenskapliga (latinska) namn :D
Det var ju iaf en liten positiv nyhet :D Haha

Undrar om ni också har det hetsigt, om inte hetsigare, innan lovet?

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

grattis till MVG ditt jävla snille :) Jul!!!♥♥♥♥♥♥♥

2009-09-25 @ 18:22:09
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Joey

Grattis! :D du kan dina träd du! :D Jul, det är inte så länge kvar! <3

2009-09-27 @ 15:52:10
Postat av: Elin

Mm.. Det är nåt visst med den tiden. Det är det faktiskt.

Den enda tiden på året jag GILLAR att gå i affärer... Efter den 26:e november i år, då smäller det, the christmas-present-hunt will begin! Muhä, det är snart november :) Sista helgen i november - första advent... gaaah, myyys! Och luciatåget.... (:

2009-10-30 @ 22:37:14
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0