:O

Oj...

Ja...

xD

Det ser riktigt... mörkt ut :D

Haha!

Ville bara berätta att jag flinar just nu! Kom "hem" för ett tag sen efter att ha kollat på film med en kompis.
The Quiet. Mohaha!!! Vad glad jag blev av den filmen xD
Det är en thriller.
Handlar om en tjej som varken kan prata eller höra. Hon bor hos sin gudmor och hennes man samt dotter. Alla berättar mörka hemligheter för henne eftersom hon inte kan höra...! Även hon har hemligheter som hon inte kan berätta...!
En grymt sjuk film som jag blev så grymt glad över!!!! :D xD

En replik:
Jag är en sexgalning med ADD som har glömt hur man spelar basket!
Jag började garva! Fan vad roligt det var xD
Seri-öööööööööööööööösssssssssssst!

haha!

Lite bilder från filmen...


Camilla Belle (Dot)


Camilla Belle (Dot) och Edie Falco (Olivia Deer, gudmodern)


Elisha Cuthbert (Nina Deer, dottern) och Camilla Belle


The Quiet! :D


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0