Slapp dag :P

Idag har jag inte gjort mycket!
Vaknade, åt frukost, gick till skolan.
I skolan så hade vi eget arbete på ekologin eftersom vår lärare är i frankrike.
Så den lektionen gick bra :D
Sen var det mentorstid. VI FICK EN MÖSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOAHAHA
Lunchen idag var vidrig... men det är gratis så det var bara att äta.
Efter lunch bar det av hemåt :D
För B-gruppen var det nämligen egna studier som gällde resten av dagen. Då behöver man inte vara i skolan :P
Så när jag kom hem drog jag iväg till Willys för att handla lite smått och gott.
Eftersom min cykel har pajat så fick jag gå hela 70000 mil för att komma till affären. Inte nog med det var jag tvungen att gå alla milen tillbaka också, släpandes på en påse -.-'
Får ta och fixa cykeln snarast!

Det finns inte så mycket att säga mer. Skolan är som vanligt, jag längtar till jul som vanligt.
(det är det faktiskt inte bara jag som gör här!)

Nu måste jag plugga till provet som vi har på onsdag. Sen ska jag nog titta på björnbröder :D

Grattis på födelsedagen farmor :D


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0