Sugen

Jag är sugen på ostbågar!
Men jag vill ändå inte köpa det...
Det är fredag och jag vet att man får äta godsaker om man så vill. Jag vill men ändå inte. Försöker som sagt hålla igen nu... det är farligt att bo själv.

Annars så händer inget speciellt här faktiskt.
Imorgon kommer Joey (<3) och ska sova över här. Pappa kommer också. Med sig har han tacos och teven!!!!!!!! Även Karin och Bodil skulle komma... men det är inte det viktigaste xD
Jag måste upp tidigt imorgon... en lördag!!!! Bara för att möta upp Joey vid tågstationen -.-' xD
Det ser jag inte fram emot. Jag gillar att sova. Vem gör inte det?
Är man tonåring så behövs det dessutom. xD
Men det ska bli kul att hon kommer hit en sväng.
Får se vad vi hittar på.
Ladda upp med vindruvor och film senare på kvällen kanske?
Äschan pächan... vi få la se helt enkelt.
Ta dagen som den kommer!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Joey

Tack för en mkt trevlig helg :D <3 haha, Polisen är ute efter mig sen i lördags! :O

2009-09-21 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0