Tisdagen den 22/9 (nästa vecka med andra ord)

Då ska vi till Kolmården!!!!!!!!!!!!!!!
Jösses vad jag tjatar om det hela tiden. Men jag gillar att vara där. Det är mycket roligare än att sitta vid en skolbänk dag ut och dag in.
Vet fortfarande inte vad vi ska göra där men det kommer säkert bli sköj.
Senare på kvällen så ska jag på min första basketträning. Får se hur den slutar... kommer säkert bli mobbad och dö av all ansträngning! Men vi får se helt enkelt...

Nu ska jag berätta lite vad vi fick göra idag :D

Första lektionen var matte. Vi samlades i Herjedalen eftersom Aulan var upptagen just idag. Därefter fick vi sprida ut oss lite hur vi ville. Jag och 4 andra gick till hundstallet och pluggade där :D Gulliga bebisar!!!! <3<3
Sen hade vi anatomi och fysiologi. Nu är min grupp klar med redovisningshäftet. Bara själva redovisningen kvar... benfiskar... -.-'
Sen var det engelska!
Jag är så bra på engelska... -.-'
Men nu kommer jag till det roliga... BASMASKIN!!!!
Körning förstås! Idag gick det undan minsann! Vi åkte ut till en "racing-bana" där det stod fyra traktorer. Vi skulle köra runt banan!!!!!!!!!!!! Och vi skulle gasa! Inte allt för fort med vi skulle iaf ha lite far i fordonet!
Jag och min polare var fan bäst!!!!!!!!!!!!!!!
Undan utav bara helvete gick det!!
Hur kul som helst!!!!! :D:D:D
Jag ska för fan klara av att ta det där traktorkörkortet!!

Men just nu måste jag få in träden i huvudet... vet fortfarande hur de ser ut... och provet är imorgon.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Joey

Basket! You go girl! :D

2009-09-18 @ 08:16:47
Postat av: Lilian

svar: då är vi två!!! :D se tillsammans? ^^

2009-09-18 @ 13:53:08
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0