Träd och förskylning

Japp...
jag har en lätt förskylning i mig nu.
Inte så roligt med tanke på att jag inte vill bli sjuk. Vill inte missa skolan!
Imorgon ska vi börja dagen med att vara inne i djurhuset, vem vill missa det???
Inte jag iaf!
Sen slutar vi med basmaskin!!!!!!
Däremellan har vi matte och engelska.
En ganska bra dag tycker jag :D
Nästa vecka ska vi till Kolmården!!!! :D:D:D Wohoo!
Vecka 42 har vi reptilhantering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror vi ska vara i djurhuset då.
Vecka 47 däremot så ska vi till TROPICARIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det ska bli så jävla kul!!!

På tal om skolan så har jag faktiskt varit duktig nu. Har pluggat en pytteliten aning till trädprovet som vi ska ha på fredag -.-'
Jag ska nog sätta de latinska namnen i alla fall. Nästa steg är att lära sig hur träden ser ut, då kanske men iaf får G på provet xD

Jahapp... nu ska jag nog göra annat.
Borde plugga matte eftersom jag ligger efter...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0