WOHOOO!!!!!

Nu börjar det likna något här!!!! Hihi
Vi fick våra arbetskläder idag. Svarta byxor och grön tröja xD
Men det är inte det roliga....

VI KÖRDE TRAKTOR!!!!
Jag trodde jag skulle döööööö!
Haha... men jag och min traktorpolare pallade trycket! Vi var fan bäst!!
En liten rolig sak hände xD
Vi skulle fickparkera...
När hon gjorde det så gjorde inte traktorn riktigt som hon ville... panik... avstängning xD
Jag skrattade...
men fick äta upp det sen.
Jag skulle backa ut... traktorn körde fram, jag bara: WOAAAA!!!!!!!!, bromsade, la i backen, SWOSCH!!!!!!!!!
Och vi var klara xD

Det var superkul!!!
Men nu är det bara 5 praktiska lektioner kvar -.-'
9 teoretiska -.-'

synd!

Jag längtar tills nästa praktiskt lektion!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0