12/4 - 10

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är varmt ute!

Har precis kommit hem efter en liten wannabe springtur. Det var i alla fall riktigt härligt att  i skogen. Fåglarna skriker så öronen värker och solen bländar en.
Jag föröstår inte riktigt att folk tycker det är roligt att springa? Vad är det som är roligt med det??? Mycket roligare att gå om ni frågar mig!
Nu är man ju tillbaka i skolan också och efter denna dag känns det inte som att man haft något lov överhuvudtaget!

Imorgon blir det pizzakäk och Dating in the Dark med gänget!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0