28/4 - 10

Wohoo en sån skön och onödig dag!
Började med nationella provet i engelska. Writing-delen. Så klart så tappar man det mesta av allt när det väl gäller! Hade ingen koncentration, ingen fantasi och absolut ingen bra engelska!!!
Men man hoppas att det gick någorlunda okej i alla fall. Det jag kan, det kan jag liksom. Så nu ska jag inte haka upp mig på det där.
Idrotten blev "inställd" så vi tillbringade en tid i mitt lilla rum här. Bättre än inget antar jag.
Sen hade vi ju Sex och Samlevnad resten av dagen. Tyckte ändå inte att det var så farligt. Håkan var riktigt bra att lyssna på men vi behöver ju inte nämna Pia...
Och Malin A... så jävla skön! Älskar henne! Fy fan så härlig hon var! Haha, helt underbar!!
Började garva när hon skrek rakt ut "ATT VI SKA ÄLSKA OSS SJÄLVA!!!". Haha! Ni fattar nog inte det roliga i det där och jag orkar inte förklara... sorry!!!

Nu tänkte jag ge mig iväg ner till stan en sväng, har inga pengar. Eller jo, en hundralapp som jag måste slå sönder så jag kan betala tillbaka det jag lånade av Bella.
Men jag ska främst vandra runt(kalla det motion!) och invänta tiden. Klockan fem tänker jag slå en signal till brorsan och sen sno tillbaka min cykel! Ska bli skönt att kunna cykla igen!

Resten av kvällen ska jag kolla klart andra säsongen av Supernatural!! Har bara 7 avsnitt kvar... sen är det tredje säsongen som gäller! Dock kan jag inte börja se den förrän efter helgen, ska ju iväg till värmland och hade inte direkt planerat att sitta framför teven hela tiden!

Shobre - Frida :)

See you later, alligator!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0