Ännu en 30+are!

WOHOO!
*ögonen glimtar och öronen dansar tango!*


Denna 33 åring kan spela gitarr och sjunga!
John Mayer är hans namn!
Satt och lyssnade på Sunrise Avenue när plötsligt låter Who Says började spelas. Ett sånt där förbannat reklam-inslag på Spotify!
Men jag tyckte låten var riktigt skön! Självklart lyssnade jag genom hela senaste skivan och sökte på google.
Har hört talas om grabben förut med tror jag. Det måste jag ha gjort...


Musikvideon till Who Says


Snygg alltid!


Perfectly Lonely


Söt! Skitsöt!
Och gitarren gör allt bara MYCKET bättre!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0