Bara för att jag älskar Australien och julafton!

Så har jag hittar världens bästa låtar!
Jag lyssnade tidigare på dessa också men har aldrig förr uppskatta hur tung australienskan är! Har bara koncentrerat mig på texterna! haha
Kevin "Bloody" Wilson, kanske har ni också hört honom!

Vet att de flesta börjar längta till sommaren så jag tänkte vara snäll och slänga upp några jul-fina låtar! Alla från samma person och med samma härliga accent!

(jag skrev tidigare att jag skulle lyssna på musik för att få upp humöret en aning. Nu är humöret på topp efter dessa låtar!)


Hey Santa Claus


Ho Ho Fucking Ho


Santa Was Stoned


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0