Det är som en insekt i hjärnan, den kryper runt där och jag känner den

Kom precis hem från en bio-kväll med Hanna. Såg Shutter ISland och måste säga att det var en besvikelse... Den var inte alls bra!

Just nu är jag trött, lite besviken och samtidigt fundersam.
Ingen bra kombination.
Borde ha pluggat arslet av mig idag, men det gjorde jag inte - besvikelse.
Insekten i hjärnan - fundersam
För lite sömn - trötthet

Jag längtar tills jag kan ägna mig helt åt Dean och Sam... och det blir först nästa helg! Inga bekymmer, bara följa deras jakt, deras humor, deras kärlek till varandra (hahaha xD de är bröder alltid, det märks), slippa insekten i hjärnan. Koncentrera mig på dem. För just nu... surrar insekten i hela hjärnan...

Imorgon ska man visa vägen till brorsan igen. Skojigt! Och så kanske cykeln blir fixad också, ännu bättre!

Men nu... natti natti

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0