En fet kväll med tjejerna!

Fikar på Donken, snackar om allt möjligt, går till pizzerian
springer in på pizzerian, beställer och betalar, springer ut utan pizzor,
in i nästa affär, ser en film-tidning, GRATIS, "en massa den-ska-vi-ha-och-den!",
springer ut utan något alls, in på Tempo, köper läsk och godis, springer tillbaka till pizzerian.
Äntligen...

Dagen har varit riktigt rolig!
Den tiden utanför skolan vill säga.
Mycket skratt och sånt blev det när vi ätit färdigt och i stort sett nästan fick Ewe vräkta!
Balkongen var en riktigt höjdare!

På fredag blir det Öppet Hus på Himpan!
Välkomna alla som känner för det, men det är främst för 9:orna som kollar linjer inför gymnasie-valet.
Kom inte till djurhuset för där är jag!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0