gggrrrriiiisss!!

Jag är jävligt trött på allt!!
Skolan har fruktansvärt svårt att uppdatera!!
Imorgon blir det redovisning och Öppet Hus hela dagen!
Kan ju säga att jag längtar tills allt är över! Och då menar jag ALLT!
Har två sommarlov kvar i mitt liv. Vad jag vet just nu... om jag inte tycker att jag ska fortsätta gå i skolan ett tag till.

Fick en fråga för ett tag sen som lät ungefär såhär:
- Asså, en fråga bara? Varför läser du Engelska B??
Innan hade tjejen sagt att hon planerade att flytta till Bolivia och att det var därför hon läste spanska.
Svaret i min hjärna var:
- Varför i helvete tror du??? Av samma anledning som du. Flytta utomlands!
Svaret i verkligheten blev:
- För att jag kan behöva det.......

Idag var det många fina mina på min mun och många härliga tankar i mitt huvud - NOT!

Är nog på vippen att tappa kontrollen över allt.
På vippen till ett nervvrak!

Skrek ut detta när jag upptäckte en liten fin och trevlig överraskning:
SKIT NER DIG DITT FÖRBANNADE CYKELHELVETE!!!
Punktering på cykeln?
Ja.
Överreaktion?
Ja...
Alla fina ord har väldigt lätt att bara flyga ur munnen sådär. Ibland tänker man inte ens på det...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

haha, nej. det STÅR PADALECKI!!!! XD

2010-04-20 @ 19:37:57
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0