I'm a hero!

Bella fick mig att avsluta denna dag med ett stort leende! Det ni!

Vaknade imorse av att jag glömt stänga av väckaklockan...!
Både hunden och jag flög ur sängen och Gismo tyckte det då var dags att fortsätta vara vaken medan jag somnade om.
Senare vaknade jag vid 10 - 11 tiden och det var bara att stiga upp.
Dagen har bestått av att plocka in ved, busat med hunden (världens bästa terapi), vara allmänt slö och vara ännu slöare. Är ju inte den typen som varken festar eller dricker så jag har njutit av en fri dag.
Några höjdpunkter på dagen har varit:
* Jag hittar min grej till hörlurarna (den där mjuka saken som sitter över själva luren, vet inte vad det heter) men lika snabbt som vinden kommer en gulaktig sak farandes förbi och ja... käkar upp den!!!!
* Gismo stötte på världens största häst enligt honom själv och det var en rolig syn att se!
* Återigen Gismo som hittar på saker... nu håller jag i en skalbagge, visar den för honom och han börjar skaka på huvudet som en galning! Ger sig inte förrän jag tar bort den glansiga baggen!
* Allt går att laga med silvertejp! Satte tejp för munnen på mig själv och då kom Gismo farandes och drog bort den!! Såg tydligen inge vidare bra ut på mig tyckte han. Smart hund...

Nu regnar det ute och jag ska strax dra mig till sömnens värld och drömma om att Jared inte har en ring på fingret!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

bra! mission accomplished

2010-05-01 @ 14:48:02
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0