I'm pretty boring!

SISTA PERSON SOM...

Sov i din säng: Jag
Fick dig gråta: -
Orsak: -
Delade en dricka med: Syrran
Sist du gick till köpcentrumet med: Elin
Skrek åt dig: Syrran
Skickade ett e-mail till dig: Facebook
Sa att han/hon skulle döda dig: -


HAR DU NÅGONSIN...
- Sagt "jag älskar dig" och menat det: Nej
- Hamnat i ett slagsmål med ditt husdjur: Mååååånga gånger
- Varit i New York: Naej...
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: Konstigt nog... ja!
- Fått riktiga skuldkänslor över något du gjort: Alltid
- Önskat att du vore det motsatta könet: OM JAAA! haha
- Haft en fantasi-kompis: Jaadå!
- Vad var det sista du åt: Popcorn
- Är du uttråkad: Nästan alltid...
- Hur många kompisar är online: 9 (hahahahahah!)
- Sista film du såg: Children of the Corn
- Sista rösten du hörde: Syrrans
- Senaste gången du lämnade Sverige: I nian nångång... på väg mot Polen
- Är du kär i någon just nu: Nej
- Vilken bok läser du just nu: Astronomi (nu vet jag hur man hittar på stjärnhimlen! Eller... i alla fall Lilla Björn med hjälpa av Karlavagnen, väldigt onödig fakta om mig!)
- Vad är det på din musmatta: Har ingen
- Favorit-tidning: Homeenter!!! Filmer <3
- Värsta känslan i världen: Ingen aning... har inte kännt den än antar jag
- Vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen: HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!

- Namnet på din framtida dotter: Skitunge

- Namnet på din framtida son: Snorunge
- Choklad eller vanilj: CHOKLAD
- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: Marinbiolog, äventyrare (äventyrsledare) (eller superkänd skådis!) 
- Är du högerhänt: Japp
- Vad finns det under din säng: Dammråttor
- Favorit-sport att titta på: Ishockey
- Din hårfärg: Röd-brun
- Ögonfärg: Blå
- Längd: 172
- Glasögon: Ja... jag hatar det!
- Syskon: Ja
- Piercings: Öronen
- Bästa kompis: Har ingen bästis
- Pojkvän/Flickvän: Neeej!!!!
- Favoritsysselsättning: Datorn... filmer...
- Vilken typ av bil kör du: Porsche
- Är du i tid eller alltid försenad: I tid, always
- Tycker du om att vistas bland människor: Helst inte!
- Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på: Hahahahahahaha!!!
- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: Nej
- Är du ensam just nu: Jaa
- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: Nej
- Vill du gifta dig: ALDRIG!!!!
- Vill du ha barn: N-E-E-E-J!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FAVORIT...



- Rum i huset: Mitt
- Typ av musik: All typ... typ
- Sång: Face Down - The Red Jumpsuite Apparatus, Sail Away - The Rasmus, Disney!
- Minne: För många
- Dag i veckan: Fredag
- Färg: Svart
- Blomma: Jag tar död på alla blommor


DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU.


- Gråtit: Nej
- Köpt någonting: Nej
- Blivit sjuk: Neeeej
- Sjungit: Åh japp!
- Sagt jag älskar dig: Nejje
- Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: HAHHAHAHAAH
- Träffat någon ny:  Nopp
- Pratat med någon: Mitt gosedjur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Haft ett seriöst samtal: Med vem????
- Saknat någon: Jag tror det...
- Kramat någon: Min vovve
- Kysst någon: ..................
- Drömt om någon du inte kan vara med: HAHAHAHA ALLTID!!!
- Sovit mycket: OH JA!
- Velat att det här testet ska vara slut: När jag hittade det...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Det testet ska jag sno!!

2010-04-09 @ 18:11:41
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0