I've lost you

Seems like you won't come back!!!!

Bella är en smart tjej. Hon tar med sig säsong två på torsdag. Vilket menas att jag inte kan skylla på Supernatural om jag inte pluggar!
Klara jag mig tills på torsdag? Eller kommer jag sneaki-peaka på internet?
I'm gonna be a good girl!

De närmaste veckorna är ganska hårda, bara denna vecka har jag två redovisningar och två prov... som avslut en dag på Kolmården. Och i helgen kommer förmodligen syrran hit... och då får Rasmus vara barnvakt!
Nästa vecka står det på schemat att vi har nationella i engelska plus att vi har ett prov i djurhållning i park.

Snart måste även MVG-uppgiften i arbetsmiljö och säkerhet vara inlämnad.

Men vi har några dagar att se fram emot... snart kommer en vecka då helgen är längre än skolveckan!
Det märks att slutspurten sakta börjar ta sig fart!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

mitt facebook har damp. men. http://www.youtube.com/watch?v=ni1KJwJGsMQ hittade det! "dont you fudging touch me again, ill fudging kill ya!" kolla hela :)

2010-04-20 @ 20:36:01
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0