Just nu är livet ingen lek

Några kilon lättare känns hjärnan nu.
Provet i anatomi är nu avklarat och det går inte att ändra något åt det.
Provet var klurigt, jag förstod inte vissa frågor och jag tyckte det bara var jobbigt. Men glad är man att det är över! Tydligen så var det sista provet, vi har alltså gjort sista delen i den kursen. Nu är det bara lite praktiska övningar, dissektion och att väva ihop våra kunskaper som gäller. Skönt att man inte behöver bry sig om något mer prov i det.
Men då har man ju förstås annat som ska göras. Matte b prov imorgon plus redovisning på engelskan.
Måste sluta ha för höga krav på mig själv, känner att jag kommer stupa om jag inte tar det lugnt! Pratade med Malin idag om det och vi båda har samma problem. Vi måste lära oss att acceptera att det faktiskt inte går att vara bäst i allt även fast man vill det!
Känner stor press på mig själv nu, vad det gäller skolan så får det gå som det går. Sen har man ju vissa andra faktorer som gör att man känner sig deppig. Ingen ork, liksom.

Brorsan var här igår. I mitt lilla rum! Klagade mest över att jag inte hade några verktyg så han kunde fixa min cykel. I stället snodde han min pluggtid och lärde mig lite på guran. Ja... sen tog ham med sig min cykel hem också. Haha
Men det var roligt att han kom ändå. Väl behövt med en rolig person dessa dagar!

Nu är det inte långt kvar tills imorgon eftermiddag! Bästaste bella SKA ha med sig säsong två till skolan imorgon!
Tänkte kolla hela säsongen imorgon men räknade ut att jag inte skulle vara klart förrän vid 9 - 10 snåret imorgon bitti... och då är vi i djurparken. Sket sig ganska rejält på den fronten!
På fredag kväll kommer lillsyrran hit också. Jag har planerat att hon och jag ska dynga(tror det kallas så, hörde det från bella, haha)!! Hoppas hon orkar! Ladda upp med film och annat kanske...! Innan hon kommer hoppas jag på en dejt med de bästa efter skolan!!
På lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... brorsan skulle tydligen iväg på något men kanske blir en visit hos honom också. Får la se!

Har tagit en paus i matten men kanske ska dra tillbaka dit och försöka fatta mindre än vad jag redan gör...!

Dear math, grow up and solve your own problems




This cheers me up!
Först kommer en massa bilder på snyggingen!
Sen kommer det bloopers :D:D
Jag garva ihjäl mig när hans byxor sprack!!



Kolla vad jag hitta!!!
Heroes-snyggingen Peter Petrelli (Milo Ventimiglia)
och Supernatural-snyggingen Sam Winchester (Jared Padalecki)
i samma bild!!!!
PERFEKT!
Kolla bara in hur gullig Jared är <3<3<3
(Jag vet... bilden finns med i videon...)
Jag tror jag är sjuk....


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

det kallas kärlekssjukan!

2010-04-22 @ 11:29:38
Postat av: Lilian

Men guud, andas människa! :O Tänkt positivt... sommarlov om ca 6 veckor! :D

2010-04-22 @ 17:03:30
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0