Mitt hjärta jublar!

Alla mina kompisar vet redan om varför!

Jag
har
köpt
AVATAR!!!

Eller inte jag direkt, utan min mamma. Hehe. Visade hundvalpsögonen och sen köpte hon den. Helt otroligt!
Det bästa som har hänt denna dag i alla fall. Näst efter att jag fick träffa en mycket glad och kortklippt hund efter skolan.

Sitter nu i sommarstugan, inte mitt favoritställe direkt. Och ja, internet funkar tydligen på min dator även här! Häftigt!! Hehe
Vilket menas att jag kan börja med uppdrag 1 i engelska b...
Plugg, plugg, plugg, plugg!
Kom på att det bara är en månad kvar i skolan! Sen är det två veckors apu!
Sen är det många vekors sommarlov, sen börjar helvetet igen!

Var lite väl irriterad och ointresserad under dubbellektionen i växt- och djurliv/kretslopp. Vet inte vilket det var.
Fick ut mina irritation och vad jag verkligen tyckte just då på tavlan... och var ärlig nog att räcka upp handen när läraren frågade vem det var som skrivit. Inga hårda ord mot mig blev det i alla fall, I'm a good girl!
Undrar vad han skriver om mig på pappret som min mentor ska ha sen när det väl är utvecklingssamtal. "Störd unge med ingen koncentration och ett väldigt dåligt uppförande. Tittar för mycket på övernaturliga tv-serier"
Nej nej, kommer väl som alltid stå. Jenny är en ambitiös tjej.
Det har det stått i alla mina år i skolan... Visste inte ens vad folk snackade om förrän jag i 6:an fick reda på vad ambitiös betydde. Kul liv...

Och jag gjorde världens största misstag att skriva God Jul till min brorsa idag. Konversationen ledde till min död som förmodligen sker nästa vecka!

Bror: Skönt att åka iväg lite! Själv ska jag ut och springa, tänkte om du ville följa med men då går det ju inte, tyvärr.
Jag: Haha, jag? Springa? Det kan du få drömma om!
Bror: Ska nog dra med dig nån dag, inge snack!

*orolig min*

Men nu... hoppas jag på lite sömn!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

go brorsan !

2010-04-30 @ 11:12:09
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0