Nu mår man inte bra!

För mycket av det goda!
För mycket godis, mat, läsk, ännu mer godis...
Ska inte äta sånt någe mer detta år!!!

Jag startade datorn för att jag tänkte att jag skulle vara duktig och göra kapitel två i engelska b. Tror ni jag har börjat än?
Inte ens inärheten... Så dålig man är på det här med självdisciplin!

Var i Södertälje idag på ishockeymatch mellan SSK och AIS (södertälje sportklubb och almtuna idrottssällskap). En riktigt seg match men ack så bra det slutade!!
SSK tog hem segern med 4 - 3 :D Någon var på bra humör på vägen hem. Och det var INTE jag, utan min SSK-galna farsa!
Men det var en bra match mot slutet i alla fall. Ett bra sätt att avsluta en pappa-helg på.

Imorgon blir det att träffa gamla goa Fiffeliffe och ta en fika nere på stan. Sen vad lovet har att erbjuda mer, än skolarbeten, får jag väl bara vänta och se...

Time for chapter two, Misery!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0